Jasper Koolhaas’ Post

View profile for Jasper Koolhaas, graphic

Directeur at Sensornet B.V. (Geluidsnet)

View organization page for DGMR, graphic

6,150 followers

Collega Tom Fokker: “Twee jaar geleden begon ik bij DGMR Software met mijn afstudeerstage voor Hbo Informatica. Na afloop ben ik er blijven werken vanwege het leuke team en de interessante software. We ontwikkelen namelijk rekensoftware voor bouw- en installatienormen waar (overheids)organisaties in heel Nederland gebruik van maken. Ik werk aan verschillende softwarepakketten met verschillende technieken, waaronder C# en Javascript waar ik al bekend mee was en Delphi en C++ die ik nog aan het leren ben. Zoek jij ook deze combinatie van software ontwikkelen en jezelf ontwikkelen? Solliciteer dan.” #vacature #softwaredevelopment #developer #ingenieursbureau https://lnkd.in/gYdgGpi

.NET developer | DGMR

.NET developer | DGMR

To view or add a comment, sign in

Explore topics